Модуль 7-8.
Сьогодні ставили себе на місце учнів і намагалися за попередньорозробленими планами завдань здійснити виконання проекту та створити заліковий продукт в якості прикладу учнівської роботи. Мені було несказанно легше, ніж іншим учасникам тренінгу, оскільки приклад учнівського проекту в мене був, бо його виконували учні в процесі навчання в цьому році. Інакше не уявляю, коли б я встигла змонтувати відеролик. Мені залишилося тільки розташувати в папці "учнівські роботи" відповідні файли і постворювати окремі шаблони сценаріїв, яких не виявилося на флешці. Обмінювалися досвідом з колегами, обговорювали та оцінювали роботи за запропонованим контрольним списком критеріїв.
Вислухали немотивуючу мотивацію головного координатора нашого проекту з приводу користі перебування нас на тренінгу та горе-перспективи нашої майбутньої діяльності в якості районних тренерів. Не переймаюсь.
Другим етапом роботи було "Оцінювання" проекту і все, що з ним пов'язано. Розробила критерії оцінювання для свого проекту, скористалася шаблонами запропонованих форм і контрольних списків. Дописала план, відправила тренеру. Мовчки побажала колегам успіхів і натхнення. Пішла радісна додому без десяти 5.
Сьогодні ставили себе на місце учнів і намагалися за попередньорозробленими планами завдань здійснити виконання проекту та створити заліковий продукт в якості прикладу учнівської роботи. Мені було несказанно легше, ніж іншим учасникам тренінгу, оскільки приклад учнівського проекту в мене був, бо його виконували учні в процесі навчання в цьому році. Інакше не уявляю, коли б я встигла змонтувати відеролик. Мені залишилося тільки розташувати в папці "учнівські роботи" відповідні файли і постворювати окремі шаблони сценаріїв, яких не виявилося на флешці. Обмінювалися досвідом з колегами, обговорювали та оцінювали роботи за запропонованим контрольним списком критеріїв.
Вислухали немотивуючу мотивацію головного координатора нашого проекту з приводу користі перебування нас на тренінгу та горе-перспективи нашої майбутньої діяльності в якості районних тренерів. Не переймаюсь.
Другим етапом роботи було "Оцінювання" проекту і все, що з ним пов'язано. Розробила критерії оцінювання для свого проекту, скористалася шаблонами запропонованих форм і контрольних списків. Дописала план, відправила тренеру. Мовчки побажала колегам успіхів і натхнення. Пішла радісна додому без десяти 5.