понедельник, 11 июня 2012 г.

Модуль 1-2.

"Цей модуль допоміг мені більш чітко уявити, що ж представляє собою проектна діяльність учнів. Дуже цікавим моментом в роботі було визначення ключових, тематичних та змістовних питань. Ключові питання – це чудовий спосіб не тільки зацікавити дітей, приклади деяких питань заставили замислитися і мене. Вважаю, що такий способом можна краще пізнати дитину, бо немає готової відповіді, про яку можна сказати правильна вона, чи ні. А якщо я буду знати, які учні приходять до мене, з якими потребами, нахилами, інтересами, то і навчити я їх зможу краще, бо, на мій погляд, навчання – це насамперед спілкування. Розробка власного проекту вже дозволила побачити мені, що я знаю з методики, а які питання сучасної педагогіки мені не знайомі. Як навчальні проекти допоможуть моїм учням у навчанні? Я вважаю, що вони примусять їх думати, шукати власний шлях отримання знань, а не той, що написаний в підручнику. І нехай в процесі навчання вони зроблять не одну, і не дві помилки – головне, що результат, який вони отримали самостійно, запам’ятається надовго." 


Слова невідомого мені попередника дуже влучно відображають мої враження і відчуття від першого модуля.

Комментариев нет:

Отправить комментарий