среда, 13 июня 2012 г.

Модуль 5. 

Даний модуль був присвячений використанню ресурсів Інтернету в проектній діяльності. В процесі опанування модулю мені випала нагода отримати відповіді на такі запитання як: 1. Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів? 2. Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів?  Я з'ясувала, що Інтернет може бути потужніим інструментом для проведення досліджень. Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Закони правомірного використання інформації описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом. Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах. Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів. Потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах. Крім того з модулю почерпнула багато цікавої і корисної інформації щодо захисту авторських прав, зберегла для себе шаблон "тесту-анкети" по авторському праву і таблицю для оцінювання достовірності і надійності веб-ресурсів для учнів і для вчителя. Модуль видався відносно нескладним для засвоєння.

Комментариев нет:

Отправить комментарий